ADSIZ

Yayınlandı: Ocak 23, 2013 / YAZILARIM

Uzun zamandır süregelen bir boş vermişlik, bir ölü toprak vardı üzerimde.

Bir tempo tutturmuşum hayatta; kapıldım gidiyordum.

Hissizleşmek için uzun zaman harcadım.

Beyin gücü her şeyi yaptırıyor işte insana.

Önce komutlar veriyorsun sonra en aptal ve en güçlü organımız beynimiz bunu uyguluyor.

Duygusallıktan da uzaklaşmışım, kendi adıma iyi bir gelişme.

Bir de özlemek duygusu sardı bu aralar, neyi özlediğimi bilmeden özlüyorum deli gibi.

Nasıl özlediğim de belli değil aslında, burnumun direkleri sızım sızım sızlıyor.

Uzun zamandır bir Balım vardı özlediğim işten eve koşarak giderdim ona kavuşmak için, dünyanın en tatlı yaratığı, çok duygusaldır benim kızım, kanser tedavisi gördü atlattık neyse ki bu beni mutlu eden şeydi.

Barınak ortamı kötü etkilemiş kızımı, uyurken hala kabus görüyor.

Mutlu olmak dedim de ne zor şey bunu hissetmek.

Çevreme bakıyorum herkes şikayetçi arkadaş. Yaşadığı hayattan, işinden, eşinden, siyasetten,patronundan, çocuğundan, annesinden babasından, zamanın bize verdiği tempoyla yaşıyoruz aslında biz.

Her gün kardeşin kardeşi çekip vurduğu, kadınların öldürüldüğü, çocukların cinsel istismara maruz kaldığı ve caydırıcı hiçbir yasanın bulunmadığı bir ülkede zaten mutlu olmak akıl işi değil.

Hissizleşiyorsun işte,

alışıyorsun,

uyuşturuluyorsun…

Ne kadar hissizleşirsen hayatta o kadar başarılı görünmen de ne boktan bir şeydir.

İnsan evinde ve işinde huzurluysa gerisi geliyor bence.

Birinden biri kötüyse diğerine sirayet ediyor

ama sonra diyorum iş ne lan? Hayat mı? İş mi hayat?

Bence eşini düzgün seçmelisin birde rakıyı güzel içiyorsa sen güzelsin, o güzel, kafalar güzel, dünya o zaman güzel oluyor işte…

Aklıma Behzat Ç. Den bir sahne geldi.

– Ben çok mutluyum!

– O ne la?

Ne de güzel sorulu yorum getirdi karakter…

Cem Karaca’nın ‘’ADSIZ’’ ını dinliyorum bu aralar beni huzurlu kılıyor, nedendir bilmem ama.

‘’Oturmuşum yatağa 

Ben beni düşünürüm 

Kapı baht kapısı 

Bahtımın kapısı kapalı 

Karanlığın rengini bilemem 

Aydınlık ne demek 

Mutlu olmak sevmekse Sevmek aydınlık demek 

Dışarda kar yağarsa 

Hissederim görmem 

Ayak sesin uzaktan Koklarım duymam 

Bir köşeye savrulmuş 

Buruş buruş ceketin 

Sensiz ellerim üşür 

İçerimde kar yağar’’

 Bu şarkı çok güzel biliyon mu? 

Görsel

Bir Cevap Yazın

